Logo
Customer Stories Header

Support introduktion

Kritiska supportärenden

Telefon +46 31 761 7474

Öppettider 08:00-17:00

God support är en av de mest betydelsefulla tjänster som kommer med ett system.

Som en del i underhållsavtalet finns ett antal punkter inkluderat varav de två viktigaste är uppdatering av mjukvaran och tillgång till vår support. I sin helhet innefattar standardsupport hjälp via telefon-, webb- och remote-hjälp när systemen eller programmen inte fungerar som de ska.

Med underhållsavtalet medföljer även tillgång till programvaruppdateringar, nya versioner och vår egen kunskapsdatabas. Vissa kunder ber om mer avancerad hjälp med metodik, CAD-problem, administration eller IT-relaterade frågeställningar och detta finns vidare beskrivet under fliken Star Support

Detta ingår i standard support:

  • Hjälp vid systemkrasch.
  • Hjälp med programfel.
  • Tillgång till de senaste programvaruppdateringarna.
  • Tillgång till de senaste programversionerna.
  • Tillgång till vår kunskapsdatabas.
  • Tillgång till PTC:s kunkapsdatabas.
  • Tillgång till PTC:s licenshantering.
  • Telefonsupport via telefon, mail och remote-hjälp, vardagar 08.00-17.00.
  • Specialerbjudande från PTC och från oss.

Jag behöver hjälp…

För att få teknisk hjälp är det viktigt att du som användare ger våra supportingenjörer bakgrundsinformation om problemet, systeminformation såsom programversion, operativsystem med mera. På detta sätt kan vi så snabbt som möjligt hjälpa dig.

  1. Skapa ett ärende online
  2. Om ditt problem är kritiskt, ring oss!

Sverige: +46 31 761 74 74 (08:00-17:00)
Norge: +47 66 69 50 40 (08:00-17:00)

Kontakt
PDSVision
Stora Åvägen 19 B
436 34 Askim
Sweden
info@pdsvision.se
(+46) 08-410 957 60
Social Media
Länkar
Skapa supportärende
Kurskalender
Testlicens
Legal Policy
Copyright © 2017 - PDSVision